vrijdag 13 april 2012

Realistisch plannen

To-do lijstjes en boekjes kunnen een effectieve manier zijn om plannen te maken, de taken die je moet doen te ordenen en jezelf uit te dagen maximaal resultaat te halen. Door taken op te schrijven en te prioriteren krijg je overzicht en kun je ze tijdsgebonden maken. Mijn eigen to-do lijst eindigt meestal echter in deze chaos:




Ook merk ik dat de taak huishouden niet heel specifiek is. Gevolg daarvan is dat het voor mijn gevoel een stuk efficienter zou kunnen.
Om mijzelf verder te helpen ga ik dit weekend deze boeken lezen:


Volgende week artikelen over beide boeken. Morgen ga ik een cursus fraiming volgen, hierover verschijnt komende week ook een artikel. Heb jij goede ervaringen met het tegengaan van uitstelgedrag, het maken van goede to-do lijstjes of huishoudtaken? Maak gebruik van de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten